Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Here I am (rock you like a hurricane)!


Φίλες και φίλοι του νεοφώτιστου blog μου γειά σας! Πρόκειται για ένα νέο ξεκίνημα της προσπάθειάς μου που άρχισε πρίν από δέκα περίπου μήνες, αλλά σταμάτησε αναπάντεχα καθώς τα συγγραφικά e-ποδαράκια μου λυγίσανε από τα πρώτα κιόλας βήματα αυτού του ταξιδιού. Της προσπάθειας, δηλαδή του να σχολιάζω θέματα και καταστάσεις τόσο των προσωπικών μου βιωμάτων όσο και της ευρύτερης κοινωνικής ζωής καθ' ότι σ' ένα μεγάλο χωριό ζούμε όλοι...
Όπως όλοι οι γνωστοί και φίλοι μου γνωρίζουν από πρώτο χέρι (παράσημο υπομονής και καρτερικότητας πρέπει να απονεμηθεί σε όλους σας, βρε παιδιά...) είμαι ίσως βιαστικός και ανυπόμονος στην κριτική που ασκώ επί παντός επιστητού (όχι όμως κακεντρεχής ούτε και δήθεν). Ακόμη, με χαρακτηρίζει ένας τρελός (θεότρελος όμως ) αυθορμητισμός, ένα κατακούτελο out of the blue θα έλεγε κάποιος σε άπταιστα ελληνικά... Το λέω αυτό για να έχω ήσυχη τη συνείδηση και το κεφάλι μου, όχι τίποτ' άλλο...
Να μαι λοιπόν ξανά στη blog-ό-σφαιρα, μπαίνω στο γήπεδο σαν άλλος Rivaldo (ωχ, καταλάβατε και τις ποδοσφαιρικές μου προτιμήσεις) και είμαι έτοιμος να δώσω μπαλιές (απόψεις), να αμυνθώ σθεναρά και να σκοράρω στα διαδικτυακά δίχτυα!!!

Here I am, rock you like a hurricane, που θα λέγανε και οι φίλοι μου οι Σκορπιοί (ντάξει όχι ακριβώς φίλοι, σε δύο live τους πήγα). Stay tuned!
Α, και κάτι τελευταίο (προς το παρόν πάντα): προσοχή στη λεκτική ακτινοβολία, επηρεάζει ακόμα και τα οστά κατά το "η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: